En liten uppdatering



Tidigare idag hade Hugo och jag besök av morbror Joel med familj, älskar när min bror och hans fru Elin kommer över hem till oss med alla Hugos söta kusiner och denna gången hann jag med en massa bebisgos !!! :-)


God kväll raringar !


Tittar in en snabbis så här på sena söndagskvällen. Natten till idag spenderade jag på jobbet vilket gör att jag alltid får lite extra svårt att komma i säng i tid natten efter :-) Så just nu har jag precis ätit en liten skål med soppa och surfat runt lite bland favvo bloggarna och lite olika inredningssidor...

Imorgon har vi en L E D I G måndag här hemma, riktigt skönt. Har en hel del ledig de kommande två veckorna och de ska njutas av till M A X kan jag säga, för veckan efter midsommar ska jag sätta igång och jobba på mitt schema igen, nackdelen med att studera, ingen semster ! Får se fram emot lite ledighet i slutet av augusti och så ska vi nog föröska klämma in en vecka semester i höst med !! :-)

Nu: Dags att krypa ner i sängen och försöka sova några timmar, sov gott


Kraam Julia


Kommentarer
Postat av: camilla

Mysigt med bebisgos! :) Hoppas du njutit ordentligt av din lediga dag!

Kram

2012-06-11 @ 20:29:18
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0