Much to celebrate


Vår vackra flagga


God förmiddag raringar !!


Här hemma har vi haft det fullt upp de senaste dagarna med en massa firande med nära och kära. Iförr går var det nämligen min alldeles egna dag som firades med presenter och godaste chokladtårtan, och igår var det ju inget mindre än Sveriges Nationaldag.

Vid lunchtid igår tog vi oss in till stan för att lyssna på lite fin musik vid råduset och för att äta lite jordgubbar i solskenet så klart ;) sedan bar det av hemåt för att packa pick-nickkorget och bege sig mot karlslunds fina omgivningar. 

Som ni vid det här laget redan vet så är karlslund lite utav ett smultronställe för oss framförallt så här på försommaren då allt står i blom och är så fantastiskt vackert!


Hugo igår på Sveriges Nationaldag :)


Idag har vi dock lite annat på agendan, bland annat ska jag fortsätta med mitt berg med tvätt som aldrig verkar vilja försvinna (!!!) och så ska Hugo och jag baka en liten kaka , försöka hinna ligga i solen en stund och så sist med inte minst ska jag iväg till jobbet en sväng för att jobba några timma, busy busy !!

Hoppas ni får en fortsatt härlig torsdag, och imorgon är det ju freeeedag, underbart!!!


Stor kram Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis i efterskott:)

2012-06-07 @ 11:59:21
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0