Soldäck, check!


Nu är soldäcket på baksidan nästintill färdigt, bara en liten list som ska läggas runt om mina fina pioner.


En sen uppdatering...


Äntligen äntligen har vi ett soldäck även på baksidan av vårat lilla radhus, så nu kan vi njuta av soliga dagar och sena sommarkvällar här hemma. Jag Ä L S K A R nämligen all typ av soldäck, trall, altan eller vad man nu vill kalla det, är nog ingen riktig gräsälskar måste jag erkänna ;-)



Hugo hjälper pappa J att bygga ! (Bilden är tagen med min iphone, därav kvalitén)


Vi har till och med hunnit "inviga" vårt nya soldäck med både bad i poolen och en stunds solande i en av solstolarna. Senare i veckan ska det planteras lite nya blommor och så ska det inhandlas ett parasoll som man kan gömma sig under om det är så att man föredrar skugga framför sol ! :-)

Nu: Dags att krypa ner i sängen och kika en stund på Tv, sen måste jag nog sova. Har ett lååångt arbetspass framför mig imorgon !!


Natti natti raringar

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Jag älskar också trädäck, så skönt att gå på. Nu får vi bara hoppas på mycket sol i sommar!

Kram

2012-06-18 @ 11:55:12
URL: http://soulcityguide.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0