Tillbaka till värmen


En svalkande Pina Colada i handen och den varma vinden i håret precis som det ska vara på semestern !


Längtar efter värme !!


Snart har vi redan nått mitten av Juni och fortfarande ingen sommarvärme ute, var har sommaren tagit vägen egetnligen ??? Tur att man fick lite massor av värme för två veckor sedan på Rhodos, den får jag nog leva på ett tag till verkar det som...


Till vänster i bild är ett husnummer på ett av husen som låg intill vårat hotell, de klassiska vita husen är ju bara såå vackra. Bilden till höger är tagen på våran strand.


Längtar redan tillbaka till värmen och den klarblå himlen och med tanken på vädret här hemma i Sverige skulle det inte vara helt fel att hoppa på en plan till Grekland eller varför inte Kanarieöarna !!




Drömma kan man ju alltid göra, för denna sommar blir det inte mycket semester för min del (som ni redan vet), får hålla tummarna för att vi kan klämma in en vecka till hösten istället :-)




Just nu sitter jag i min nya bikini här hemma framför laptopen och hoppas att solen ska tränga igenom molnen så man kan få slå sig ner i soltolen, om inte hela eftermiddagen så åtminstone en halvtimme, men det verkar vara för mycket begärt :(

Senare i eftermiddag ska jag bege mig till jobbet för ett litet extrapass på fem timmar, lagom lång tid att jobba en dag som denna ;-)




Önskar er en fin tisdag


KRAM J



Kommentarer
Postat av: camilla

Härliga semesterbilder! Hoppas den riktiga värmen kommer för att stanna!



Kram

2012-06-13 @ 20:46:31
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0