En fullspäckad vecka




Välkommen onsdag !


God morgon God morgon och redan onsdag by the way, jösses så fort veckorna rusar iväg. Tänk om de kunde gått sä här fort när man jobbade, antingen beror det på att "tiden går fort när man ar roligt" eller så är det helt enkelt så att jag har sååå himla mycket att göra H E L A tiden....


Drömmer mig tillbaka, underbara vår

Denna vecka ska det hinnas med/hunnit med: Grupparbeten måndag, tisdag. Idag är det seminarium om Kön & Genus samt grupparbete på en stund på eftermiddagen sen hem och plugga inför tentan som är på fredag morgon. Vad jag sen gör imorgon är kanske inte så svårt att lista ut !!?? ;-) Pluggar till tentan !!! Behöver en break nu !!!

Små längtar lite till helgen om jag ska vara ärlig....


Ses kanske senare


Kramar Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Vilka underbara bilder, härlig blå färg:)

2012-03-28 @ 08:16:46
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0