Påskpynt & lördagsmys


Hugo och mitt påskpynt. Är ju bara en vecka kvar till Påsk !!? Tiden går verkligen såå fort.


En liten uppdatering


Kikar in för ett ge er en snabb liten uppdatering så här på lördagskvällen, jag har inte gått under helt och hållet sen tentan igår om ni trodde de ;-) tvärtom tentan kändes som att den gick riktgit bra. Så nu är det bara hålla tummarna för att min magkänsla stämmer !

Idag har jag haft en riktig myslördag med min lilla familj. Vi startade dagen med en lång sovmorgon och sen tittade vi på Ronja rövardotter i sängen, älskar lördagsmornar !!! :-)

Eftermiddagen spenderade vi utomhus. Pick-nick, promenad och en sväng iväg med bilen för att hitta lite påskris att ta med oss hem...

Nu: Soffmys & film med älsklingen !

Ses imorgon igen

KRAM J




Kommentarer
Postat av: Annika Soulcityguide

Vilken fin bild på påskriset!

2012-04-02 @ 21:00:49
URL: http://soulcityguide.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0