Plugg plugg plugg





Hmm detta kan gå hur som helst...


Oj oj oj, nu är klockan lite innan 06.00 och jag har tenta om bara två timmar (därav brist på inlägg denna vecka) och jag är hur nervös som helst. Var riktigt länge sen jag kände mig nervös men just inför denna tenta känner jag mig lite hm pirrig är nog fel ord, men maktlöst kanske skulle kunna passa in bättre!?? ;-) det får bära eller brista helt enkelt.

Finns ju iallafall en bra sak med denna dag, det är ju freeeedag idag och även om man kunde ha startat denna härliga fredag på ett bättre sätt än att skriva tenta i flera timmar så känns det lovely, denna helg ska jag dessutom bara mys och ta det lugnt hela helgen med mina killar i livet ! Tror minsann att jag enbart ska plugga en stund på söndag kväll, and thats it ! :-)

Men nu är det dags att gå igenom alla anteckningar....



Önskar er en riktigt härlig freeedag

Kraam Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0