En precis hemkommen mamma Julia från dagens "plugglördag" hemma hos mormor. På vägen upp mot stan behövdes det dock ingen jacka kan jag lova, men påvägen hem var det inte riktigt lika skönt...


Helloo raringar


Fick en hel del gjort idag, inklluderat en hel del plugg med så klart (såå tråkigt, men ett måste), känns som om man aldrig blir kvitt allt detta pluggande, puuust!!

Passade även på att cykla hem till mormor idag, jösses så varmt det var. Blev till och med tvungen att ta av mig jackan så varmt var det! :-) kanske bör tillägga att jag är en liten fryslort, så att cykla i bara långärmad tröja i mars månad hör inte till vanligeten för min del.

Innan jag satte igång med pluggandet hann vi dock med en sväng på stan, hittade däremot inget till mig själv denna gången utan en liten present till Hugo och en snygg tröja till J fick följa med hem. Väl hemma passade jag även på att plantera lite nya blommor på framsidan, härligt med våår !! :-)

Nu ligger alla barnen förutom en så nu ska jag slå mig ner i soffan en stund sen väntar sängen, sååå trött idag (men det får man lov att vara när man cyklat nästan 1,2 mil hihi)



Hoppas ni haft en härlig lördag !!

KRAM J



P.s Glöm inte flytta fram klockan en timme innan ni går och lägger er,
för imorgon är det back to sommartid !!!



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt, längtar nästan till efter vår-Sverige efter att ha läst så många inlägg om det fina vädret:)

2012-03-25 @ 01:20:22
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0