Välkommen måndag


Just nu: Förbereder inför tentaplugg tillsammans med min vän Sara !! :-)


Heelloo sweeties !


Här hemma pågår det förberedelser inför tentaplugg då jag och Sara som läser samma socialpsykologikurs som mig ska plugga som bara den inför morgondagens tenta :-) 

Är ju såå mycket lättare att plugga tillsammans med någon, i alla fall i denna kurs då man behöver diskutera och reflektera en hel del över olika begrepp och teorier osv.

Men jag ska inte bara plugga denna måndag, jag ska nämligen också fira min J som fyller år idag!! :-) så det pågår faktiskt lite andra förberedelser här hemma med...


Ses kanske senare

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Så snygg du är! Hoppas det går bra för er att plugga idag. Vad har ni för tenta?

Kramisar Karin

2012-03-19 @ 11:16:53
Postat av: Sinta

Marmeladen från Les Confitures à l'Ancienne var en present och den är underbart god. Finns dock inte i så många butiker vad jag förstått, tror den här kom från Hötorgshallen här i stan. Ska jämföra med St Dalfour som ni har så meddelar jag vilken som var godast sen ;)

Lycka till med pluggandet. Låter spännande men mastigt. Kram /S

2012-03-20 @ 15:02:17
URL: http://sintasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0