En doft av sommar


Här hemma är det just nu väldigt många nyanser av rosa och lila, iallafall i köket. Inte riktigt likt mig men väldigt uppiggande så här på våren/försommaren


God morgon torsdag !!


Just nu doftar det underbart i vårt kök av mitt stora fång med syrener som står placerade på köskbordet, syrener är för mig något som jag förknippar med s o m m a r !!!

Finns inget somrigare än att känna doften av, sommarblom. Äppelträden står i blom, syrenerna blommar, häggen har slagit ut och liljekonvaljerna börjar sakta men säkert även dom att slå ut

Om en stund ska jag slå mig ner och bläddra lite i nya mama som nog förresten inte är så ny längre men jag har helt enkelt inte haft tid att kolla igenom den ännu, så det ska jag passa på att göra nu !!


Latte + solstol + mama = Vardagslyx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0