Hej från Rhodos





Heej raringar !!


Igår kväll landade vi på Rhodos jag och min kära mor. Här ligger vi en timme före svensk tid så klockan var redan 20.45 när vi landade och med andra ord kolsvart ute :) Så det kändes lite märkligt att komma till hotellt utan att kunna checka av området. Vi fick istället ta oss en liten drink nere i lobbyn sedan upp till rummet ta en dusch och sova, trots att flygresan inte var särskilt lång så var vi ändå jätte trötta :) 





Idag har vi varit inne i Ixos och tittat runt, det var snabbt gjort och fanns inte så mycket att titta på just, så imorgon förmiddag tar vi en buss in till Rhdos stad och strosar omkring och eftermiddagen spenderar vi nog i varsin solstol vid poolen eller vid havet :)

Temperaturen i havet ligger på ungefär 20-22 grader, aningens kallt för min del ;) så det får nog bli ett dopp eller två i poolen istället !

Nu är klockan snart 23.00 här och vi ska upp tiiiidigt imorgon så nu ska jag krypa ner i sängen och läsa några rader ur " Mitt perfekta liv" av Sarah Dessen.



På återseende

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: Karin

Ser underbart ut:) Njuut!

2012-05-29 @ 01:58:58
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0