Morsdag & Resedag


Dessa härliga liljekonvaljer fick jag förra året på morsdag. Jag älskar liljekonvaljer och har även denna morsdag en bukett med denna vackra blomma här hemma !


God morgon !!


Idag är det morsdag men även "resedag" för mig och min mor, för idag ska vi nämligen bege oss till Rhodos. Var nog hundra år sedan jag hade så mycket blandade känslor inom mig. Känns så himla konstigt att jag ska vara ifrån mina killar i en hel vecka (!!) samtidigt som det så klart ska bli jätte mysigt att bara vara med min lilla mamma i en hel vecka, ett minne jag kan bära med mig resten av  mitt liv.

Oj vad klockan är mycket, känns som om jag inte får något gjort denna förmiddag trots att jag har en hel del att stå i, tur att jag lyckades packa det mesta igår kväll :)

Got to go, hoppas vi ses senare i veckan !!

P.s Önskar er alla mammor där ute en riktigt fin morsdag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0