Raindrops are falling on my head


Här om dagen när vi kom hem från dagis hörde jag Hugo ropa från sitt rum, - kom och titta mamma det är massor massor maaaasor med vatten här ute !!!


Lots of rain


Ja det var inte lite regn det kom här i Örebro förra veckan, vi gick till och med och blev med sjötomt sådär "huxflux" inte illa ;) Även denna vecka ska tydligen bjuda på en hel del regndroppar så har vi tur kanske vi får tillbaka våran sjötomt!




Idag har vi fullt upp på schemat allihop och vi är uppe med tuppen här hemma. Tanken denna morgon var att jag skulle cykla och lämna Hugo på dagis, vilket jag gjort ett tag nu. Perfekt vardagsmotion med tanken på att jag fram och tillbaka till universitetet från en cykeltur på cirka 1,8 mil, inte helt fel ;) men nu ser jag att det duggar lite ute, hoppas på att det inte blir värre bara, för då ställer jag nog in cykelturen för dagen...


Hugo tyckte det var jätte kul med våran nya sjötomt och skulle absolut sätta på sig regnbyxor och stövlar med det samma han fick syn på den ;)


Dags att sätta igång och väcka lillprinsen, brukar kunna ta sin tid, vilket får mig att tänka på hur det ska bli när han bli tonåring. Har en känsla av att jag A L D R I G kommer få upp honom ur sängen då ;)



Hoppas ni får en fin dag raringar

KRAM J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0