Rhodos nästa


Här kommer jag ligga nästa vecka och njuta av solen och en bra bok !!


Heej i värmen !!!


Vilken värmebölja vi fått över Sverige, visst är det underbart!!?? Jag älskar't ;) har spenderat några timmar i solen även denna dag, men vågar inte bränna upp mig så det har fått bli med solskyddsfaktor 30 !!

Om en liten stund får det nog bli en sväng till affären för att köpa lite glass, Hugo har önskat sig isglass och det kan nog behövas i den här värmen :)





Känns lite overkligt att jag ska åka iväg på semester en hel vecka utan J och Hugo, har nog inte riktigt förstott de ännu, och jag gissar på att jag nog förmodligen inte förstår det heller förens jag sitter på flygplanet...


Nu ropar Hugo inne från vardagsrummet, så nu är det bäst att jag sätter fart här hemma. Dags att hoppa ur bikinin och ner i ett par shorts!! ;)


Ser inte helt fel ut att ta sig ett dopp i den här poolen ;)


Önskar er en fortsatt härlig onsdag !!

Kraam Julia



Kommentarer
Postat av: TC

sv. Tack så jätte mycket =) Hoppas du får en trevlig resa =)



Desamma!

2012-05-23 @ 23:24:39
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0