Yummi !!


Bilder från gårdagens tacokväll med bästa Sara och hennes Nino !! :) Personligen tycker jag nog att tacokvällar passr bättre in mitt i veckan, smidigt och enkelt att laga iordning !


Välkommen efterlängtade tisdagskväll


Då var det näst sista seminariet avklarat för min del √ såå skönt. Nu återstår det bara ett examinderande seminarium sen så är det äntligen, äntligen dags för ledighet och semester ! :)

På tal om semester så börjar den närma sig med stormsteg (!!) kan inte riktigt förstå att jag om 1 ½ vecka kommer sitta på ett plan på väg ner till varma soliga Rhodos, lovely!! 

Om en liten stund ska jag ta tag i lite läsning här hemma, men innan dess ska jag bada en febrig liten Hugo. Imorse hade vi nämligen en liten kille som vakna med feber här hemma, så det har varit en minst sagt lugn dag för pappa J och Hugo, och imorgon kommer mormor hit och tar hand om våran lille sjukling. Tusen tack kära mamma !! 

Nu: Latte dags för mamma (om jag ska orka vara vaken mer än en timme till) och bad för Hugo :)


På återseende

Kraam Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0