Freeeedag !!!

 
Cappuccino och pepperkakor = mys :))
 
 
  
 
 
Välkommen fredag 
 
 
 
 
 
 
Nu börjar julkänslorna smyga sig in lite här hemma, pepparkakor på bordet, ljusslingor på väggen, snart kan jag nog inte motstå att köpa hem lite hyacinter också ;)) och det hela är nog pepparkakornas fel...
 
 
 
Doften av just pepparkakor är för mig jul på något vis, även om man så klart kan äta pepparkakor året om, men vem gör de liksom?? ;)) denna julen har jag faktiskt förberett med julklappar sen (tro det eller ej) i början av september, tänkte försöka få en lugn och harmonisk tid precis innan jul detta år, till skillnad från alla andra jular ;)) vi får se om det går.
 
 
Men nog om julen för en stund :)) nu ska vi snart bege oss ut på en lite "shoppingrunda" har nämligen varit på jakt efter en riktigt varm mössa till Hugo men det har aldrig funnits i hans storlek, så nu ger vi de en chans till. Först på listan står Stadium, sen blir det nog Polarn O. Pyret, önska mig lycka till ;)
 
 
 
 
Ni får ha en fortsatt fin fredag och passa på att mysa ordentligt där hemma ikväll nu :))
 
 
  
  
 
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken härlig blogg men mycket fina bilder!

Svar: Tusen tack Camilla !
Julia

2012-12-07 @ 20:05:49
URL: http://camillale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0