Instagram på internet

 
 
 
 
 
 
Mitt i allt vitt
 
  
 
 
 
Smidigt smidigt, nu kan man använda instagram även på internet har jag fått höra :)) så nu vet ni det, om ni inte redan visst vill säga ! Var faktiskt till en början ganska så skeptisk till just instagram, skaffade det då min lillebror absolut tyckte att jag skulle ha det, men njaa var ju inte så många som hade de så jag slutade att lägga upp bilder ett tag, för att sedan börja igen, och nu har ju mer eller mindre alla instagram och det är ju bara såå kul !!! :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till och med så roligt och enkelt att jag lätt glömmer bort bloggen ! men ska försöka bli lite bättre på att uppdatera även här inne....
 
 
 
Här hemma har vi hur som njutit av hemmagjord pizza denna fredagkväll och sett på film tillsammans :)) riktigt mysigt!! Nu har jag dock satt mig med laptopen och surfar julinspiration och julklappar åt Hugo och julklappar åt min J, inte lätt !! Men guuud så mycket fint det finns, är lite sugen på att ge min J denna i julklapp (har redan visat den för honom så då kan jag ju visa er med hihi) vad tycks?, visst är den fin !!! 
 
 
 
Nej nu ska jag återgå till "surfandet" här....
 
 
 
 
På återseende raringar, hoppas ni har en mysig kväll !!
 
 
 
 
 
 
 
 
KRAM Julia
 
  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Visst är instagram beroendeframkallande? Så himla roligt!

Hur kan man se sin instagram på nätet? Måste helt missat det!

Hoppas du har en mysig lördagskväll!

Kram / Elin

2012-11-17 @ 21:27:09
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Superfin blogg :)

2012-11-18 @ 13:31:40
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0