Nytt till håret

 
Denna fick följa med hem från frisören sist jag var där och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet ! Håret känns redan "friskare"
 
 
 
 
 
Redken Extremé
 
 
 
 
 
Så här på hösten och vintern behöver håret verkligen få lite extra, iallafall kan jag känna så med mitt hår att det lätt blir elektriskt och känns torrt och trist, så denna produkt var värd varenda krona kan jag säga !! :))
 
 
 
Känner mig faktiskt så pass nöjd så att nästa gång jag besöker min frisör så jag nog minsann handla med mig lite fler produkter hem :))
 
 
  
 
Redken Extremé stärker de delar av håret som är porösa och skadade, sluter fjällskiktet varsamt, samt reducerar friktion från hårborstning för att undvika mekanisk skada. Innehåller även  xylose socker för att ge värmeskydd. Håret skyddas från att brytas eller att dela sig och blir blankt och medgörligt.
 
 
 
 
 
Idag har vi haft en riktigt "slöar dag" här hemma och har väl mer eller mindre inte gjort nånting på hela dagen !! Har dessutom har huvudvärk sedan jag vaknade i morse (som fortfarande inte släppt) och det blir man ju så klart också jätte seg av.
 
 
 
Men vi har åtminstone varit en liten stund utanför dörren idag, då det var 4-årskontroll för Hugo idag på BVC :)) Så han har fått hoppat på ett ben, ritat huvudfotingar (med glasögong på haha), gått balansgång och kontrollerat både ögon och öron, så nu vet vi att allt är precis som det ska :)) känns skönt att höra.
 
 
 
Nu sover dock vår lille stora 4-åring sen några timmar tillbaka, man blir visst trött av 4-årskontroller ;) och mamma med kan jag berätta, så nu är det nog dags att sova även för mig...
 
 
 
 
 
 
 
Natti Natti med er !!
 
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0