Nytt till granen

 
 
Julgranskuor från Day home, visst är dom fina??  Dessa fann jag hos Blackballoon 
 
 
 
 
 
 
Vi närmar oss julens månad....
 
  
  
 
 
Jösses så fort veckor går, nu är det ju inte alls lång kvar till 1:a advent :)) ska bli riktigt riktigt mysigt !!
Har redan börjat förbereda lite smått inför advent. Har nämligen semester hela denna vecka och då passar det ju perfekt att fixa och dona lite här hemma :)) 


 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska det putsas fönster här hemma och ihelgen får det nog bli ett lussebak tillsammans med Hugo, har en massa inplanerat denna helgen men nånstans ska vi väl hinna klämma in ett litet bak :)) Idag har jag surfat runt lite bland massor av massor med juldekorationer av alla dess lag på alla dess sidor :)) Skulle kunna sitta en hel dag och bara klicka runt bland allt fint. 

 
 
Något jag dock inte finner är denna hjort kronhjort (eller är det en ren?) här ovanför, möjligtvis ingen av er som vet var man kan finna just denna? eller en liknande...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa små stjärnor från Day skulle gärna få pryda granen här hemma i jul, skulle passa perfekt med julhängena från förra julen :)) Ååå nu blev jag sugen på att plocka fram jullådorna och gå igenom all julpynt...
 
 
Nu ska jag dock försöka slita mig från laptopen en stund och fortsätta med lite "pyssel" här hemma.
Hoppas ni har en fin torsdag raringar !!
 
 
 
 
 
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
  
  

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kronhjorten finns hos Mio.

Svar: ååå tack Pernilla ! :))
Julia

2012-11-22 @ 20:18:41
Postat av: Karin O

Superfint pynt, stilrent och snyggt!

2012-11-23 @ 07:43:56
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Design Concept - by Linda

Så mycket fint till granen! Snyggt med svart-vitt:)

Fin helg /Kram

2012-11-23 @ 16:21:31
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Therese

Åh vilka fina julgranskulor du har köpt!!Snyggt med svart-vitt!

Kram Therese


2012-11-24 @ 16:04:34
URL: http://husochtradgard.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0