Att ta en nypa friskluft

 
 
Hugo framför Karlslunds Herrgård
 
 
 
  
Heej raringar !!!
 
 
 
 
Åååå, idag har vi haft ett fantastiskt höstväder här i Örebro, dessvärre tog det ett tag innan jag samlat ihop lite kraft till att ta mig ut i höstsolens strålar, närmare bestämt inte förens på sena eftermiddagen kom vi ut. Tänkt att man kan bli så matt och trött i kroppen av att vara förkyld. Men inatt fick jag iallfall sova några fler timmar i streck, (tack kära mamma för medicinen den gjorde susen!)
 
 
 
Efter vår lilla cykeltur känner jag mig faktiskt lite piggare, men dock "hostigare" så nu blir det till att göra iordning en hel kanna med te och lägga mig i soffan under en filt tror jag. Vi ska tydligen titta på Tingeling är det en liten kille som står här och säger :))
 
 
 
 
 
Efter att vi gått omkring lite i Karlslund fick vi sällskap av den här lilla damen :))
 
 
 
 
Hade hon inte redan haft en ägare hade jag tagit med mig henne hem på direkten, så gosig och söööt !! och sprallig med för den delen, inte som våra två soffliggare där hemma direkt...
 
 
 
 Hugo tyckte också om en lilla katt tjejen, och hon honom tror jag bestämt :))
 
 
 

På tal om Tingeling så har Tingeling - Vingarna hemlighet  biopremiär den 26:e oktober, gissa om jag är sugen på att se den med Hugo. Dock tror jag hans mamma vill se den mer än vad Hugo själv vill ;)) sen är frågan om han kan se en så lång film på bio (??) njaa vi får nog vänta till den finns att köpa!!
 
 

Just ja, te var det. Host host host...
 
 
 
 
  
På återseende
 
   
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0