Mer höst

 
Liten utflykt till Ånnaboda. 
 
 
 
 
God kväll på er !!
 
   
 
 
Idag fick det bli en sväng till Ånnaboda efter Hugos "dagisjumpa" som han har varje onsdag. Hugos är dock ledig från dagis varje onsdag men jumpan får han alltid vara med på om han vill, toppen toppen !!  Var riktigt skönt att få lite friskluft idag och känner mig faktiskt mycket mycket bättre, såå skönt :)) ihelgen hade jag nog inte trott att jag skulle må så här bra redan idag. Men imorgon blir sista vilodagen sen måste jag ta i tur med lite på "att göra listan" innan helgen...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom ner till sjön var det dock en aning blåsigt och absolut ingen värme i vinden kan jag lova, men det räckte med att gå över till andra sidan sjön för att få lite värme. Hugo hade med sig en liten matsäck med smörgås, dricka och yoghurt medan mamma och pappa åt grillad kyckling, lite sallad och varsitt glas cider (alkoholfritt så klart), en riktigt toppen eftermiddag med andra ord..
 
 
 
 
Liten Hugo med ryggsäck på :))
 
 

Nu: Sängen väntar, såå trött !
 
 
 
 
 
Sov så gott raringar
 
  
KRAM J
 
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Vilka underbara höstbilder!

Svar: Tack Karin !:))
Julia

2012-10-11 @ 03:28:39
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Design Concept - by Linda

Mysigt med lite utflykt och vilka vackra höstbilder!


Svar: Tack Linda !Jaa igår hade vi verkligen kanon väder här i Örebro, idag är det dessvärre inte speciellt skönt ute ;))

Ha en fortsatt fin torsdag
Kramar
Julia

2012-10-11 @ 12:30:01
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0