Rory Dobner

 
 
 
 
 
God kväll raringar !!
 
 
 
Då var min jobbhelg över för den här gången, känns skönt. Mår dock inte bättre utan snarare sämre så imorgon blir det till att stanna hemma och kurera sig. Är dock inte ett dugg förkyld (och med förkyld menar jag då täppt i näsan) avskyr nämligen nästäppa och som tur är brukar jag sällan åka på de, utan besväras istället av halsont och hosta. Men känner jag mig rätt så är jag snart på benen igen :))
 
 

För att tala om något helt annat så har jag fått upp ögonen för en ny designer, nämligen brittiska Rory Dobner, vilket ni som följer mig på Instagram redan vet ;))
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr har jag än så länge inte funnit någon återförsäljare, men letar för fullt :)) Skulle mer än gärna vilja ha dessa kuddar i soffan, och kaffekopparna är ju bara såå snygga. Vill ha allt helt enkelt !!! ;)
 
 
Nu ska jag sluta surfa runt och kika på inredning, dags att gå och lägga sig tror jag. Imorgon hoppas jag på att må lite bättre och då ska jag ta en promenad bort till Hugos dagis på eftermiddagen.
 
 
Natti natti !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0