Voluspa - Dahlia Orange Bloom

 
Fick en litet paket på posten idag från Länna Möbler, klickade nämligen hem ett doftljus där för några dagar sedan, blev dock en aning besviken på doften. Kan väl kort säga att den inte riktigt föll mig i smaken. Ska dock bli spännade att se vad det är för kvalité på dessa doftljus :))
 
 
 
 
Heej Måndag !!
 
   
   
Som jag skrev ovanför så klickade jag hem detta doftljus i förra veckan, och här om dagen fick jag se att Länna Möbler nu har 10% på hela sitt sortiment så funderar ni på att klicka hem ett doftljus kan jag rekommenderar er att göra det pronto så  ni inte går miste om rabatten!!!  :)) 
 
 
 
 
Nästan gång får det minsann bli soleil ( doft av ananas, organisk mandarin, kokosnöt och vanilj) !

 

 
 
Lovade er att ni skulle få se några fler bilder från Hugos lilla kalas, och det kommer jag lovar ;)) men tänkte att det blir lite väl många kalasbilder så idag fick det bli ett annat litet inlägg istället !
 
 
 
 
Doften jag valde heter Dahlia Orange Bloom, en doft av clementin, blommande apelsinträd, organiska citronskal och indonesisk patchouli, njaa sådär om ni frågar mig..
 
 
 
 

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad här hemma (sååå kyligt och höstigt ute idag) senare ikväll får det bli en sväng till gallerian !! :))
 
 
 
 
 
På återseende
 
  
Kraam Julia
 
 
 
 
 
   
    

Kommentarer
Postat av: Stine

Stilmagasinet och Heaven här i Öret säljer doftljus ifrån Voluspa. Jag kan rekommendera dofterna Pêche Creme, Saijo Persimon, Eden Pear, soleil och Crisp Champagne.

Svar: Tusen tack för tipset !! :)) för denna doft köper jag inte igen.Crisp Champagne låter som något som luktar gott ! :)
Julia

2012-10-15 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0