När tiden inte räcker till

 
Skörden från helgens tripp till svampskogen, vi fick även med oss en hel del blåbär hem, inte helt fel :-) Mumms !!!
 
 
 
Heeeej raringar !!
 
 
 
Jösses så lääänge sedan det var som jag uppdaterade här inne på Mittialltvitt. Ibland räcker tiden inte till, ibland finner man ingen inspiration och ibland prioriterar man helt enkelt olika..
 
 
 
Just nu måst ejag nog erkänna att instagram är "boven" i det hela, så enkelt så smidigt och framförallt så enkelt att uppdatera ;-) ska dock försöka ta mig i kragen och se till att uppdatera här inne med, kanske inte så ofta som på Instagram men uppdatera ska jag !!
 
 
 
 
Mina favoriter, Trattkantareller :-)
 
 

Har även lite funderingar på att göra om bloggen en del, nu var det länge sedan, så en ny header vore kanske inte helt fel, det är M Y C K E T man vill ibland ;-)
 
 
Nu ska jag dock bege mig iväg mot jobbet för ett kvällspass....
 
 
 
 
Önskar er en fortsatt fin måndag
 
 
 
Kraam Julia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Tycker bloggen är jättefin som den är nu:)

Svar: Vad gullig du är Karin, Tack ! :))
Julia

2012-09-17 @ 13:26:44
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Linda

Ser att du har den fina fjärilstavlan. :) Jag har också en som hänger i vårt kök.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!
Kram Linda

Svar: jaja men, har sex stycken för att vara exakt men har inte hängt upp alla :))Har en i köket och en i vardagsrummet (nej fel två i köket då jag har en stor där också)

Ha en fortsatt trevlig torsdag du med !!
P.s Vilken hääärlig blogg du har !

Kram
Julia

2012-09-27 @ 13:11:13
URL: http://hemochtrevligheter.blogspot.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0