Tommasi Graticcio

 
Liten ostbricka och ett glas rött så här på torsdagskvällen känns inte helt fel, vi välkomnar helgen helt enkelt...
 
 
 
God kväll finingar !!
 
 
 
 
Oj oj vilken dag, helt slut i hela kroppen. Hade nästan glömt bort helt ur det var när man var småbarnsförälder (om man får skriva var småbarnsförälder, tycker nog som Hugo att han är en stor kille nu :) ) Har nämligen haft en riktig "knölgubbe" breedvid mig i sängen inatt vid namn Hugo, han har snurrat runt som en liten hellikopter hela natten och även mitt i allt snurrande lyckats snurra sig ur sängen också, stackars liten :(

Och det jag då skulle komma till är att mamma i familjen inte fick spciellt mycket sömn över huvudtaget denna natten, men vad gör de när man är världens lyckligaste mamma :)) Tröttheten glömdes fort bort när min lille prins vaknade till när det var dags för mig att bege mig mot jobbet och ger mig en S T O R kram och 1000 pussar :))
 
 
 
En av mina favoriter när det kommer till rött, Tomassi Graticcio, ett hett tips till er som inte provat den redan !!!
 
 

Så nu ska denna trötta mamma krypa upp i soffan en stund innan det har blivit dags att sova några timmar, imorgon har vi en låång "att göra lista" framför oss...
 
Sov så gott raringar...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Nej, ostbricka och gott vin är aldrig fel:)
Skönt med stundande helg.

Ha en fin kväll! /Linda

Svar: Riktigt gott :))
Önskar dig en fin helg Linda
Julia

2012-09-27 @ 23:08:30
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Karin

Vilket härligt mys:)

Glad fredag:)

Svar: Super mysigt :))Glad fredag till dig med Karin !!
Julia

2012-09-28 @ 01:44:54
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0