Vi njuter av hösten

 
Jag vill bada mamma...
 
 
 
 
  En eftermiddag i Kilsbergen
 
  
 
Igår eftermiddag passade vi på att njuta av det fina höstvädret och packade Hugos lilla ryggsäck med några smörgåsar och varsin bulle och så begav vi oss upp mot Kilsbergen och Ånnaboda
 
 
Var dock en aning blåsigt ute igår och med ett lock för örat så kan jag berätta att jag var helt slut när vi kom hem. Men idag är locket äntligen nästan helt borta... !!
 
 
 
 
Hugo delar med sig av lite bullar :-)
 
 
 
Idag blev det dock ingen utflykt utan en lite pysseltorsdag istället, men har fått en massa måsten gjort samt rensat en del här hemma, skönt att få sådant gjort !
 
 
 
Förklarar för Hugo att sommaren har tagit slut och att nu är det höst och då är det alldeles för kallt för att bada, mitt lilla hjärta...
 
 
 
Tidigare ikväll passade jag även på att förbereda inför det stundande dopet på lördag då Hugos kusiner Viggo och Vilgot ska döpas !! :-)
 
 
Nu väntar sängen...
 
 
 
 
  Kraam Julia 
 
 
  En eftermiddag i Kilsbergen
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Ser ljuvligt ut:)

2012-09-07 @ 05:18:42
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0