Slut på sommarlov


Hugo i full koncentration.
 
 
 
 
 
Välkommen måndag !!!
 
 
 
Sist jag skrev här inne på bloggen hade sommaren precis börjat, eller var det kanske just de där få dagarna precis innan den kom för att stanna..
 
 
Nu är sommarlovet slut för denna gången, men än har inte sommaren nått sitt slut. Det vägrar jag att tro. Även sensommaren kan bjuda på oerhört fina och varma dagar, det har den iallafall gjort hittills.
 
 
 
 
 
 Hugos nya "inne grej" på hemmaplan har blivit att bygga torn, torn av precis allting. Klossar, lego, bilar, ja jag vet inte allt...
 
 
 
 
Ta-daa, färdig mamma !!!
 
 
 
Nu är vi precis hemkomna från jobb och dagis så snart ska det göras iordning lite middag och sedan tar kvällsbestyren vid. Känns att det är vardag igen, för alla i familjen.
 
 
Ses snart igen...
 
 
KRAM Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så fina bilder :) kul att jag hittade din blogg!

KRAM

Svar: Tusen tack, har haft bloggen nere ett tag. Men nu har jag fått lite fart igen :)
Julia

2013-09-01 @ 10:42:03
URL: http://justmypassions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0