Att ta med till BB

 
 
Sötaste kaninen från Jellycat och en ljusrosa filt från newbie får följa med till bb när
lillasyster tänker titta ut :)
 
 
 
 
 
Förberedelser
 
 
 
 
Som jag skrivit tidigare så går det så mycket fortare andra gången man väntar barn. Man hinner inte riktigt med helt enkelt. Men nu så smått börjar jag kunna bocka av det ena efter det andra. Har så klart en del kvar efter storebror men mycket behövs fyllas på.
 
 
 
 
Lika söt som den är mjuk, lilla(syster) kanin.
 
 
 
Valde när Hugo var liten att göra mig av med både vagn och babyskydd till bilen, kändes lite som om ifall vi skulle skaffa ett syskon till Hugo så var det inget vi tänkte skaffa tätt och då var det lika bra att göra sig av med såna saker. 
 
Men nu är iallafall babyskyddet inskaffat fick bli samma modell som vi hade till Hugo, en brio primo, men vad det blir för vagn har vi inte riktigt bestämt ännu. Det lutar dock åt en Bugaboo denna gång men kan också bli en brio go. Återstår att se helt enkelt :))
 
 
Nu ska jag ta och göra mig en kopp te här hemma sen hade jag tänkt försöka komma ut på en promenad innan ovädret drar in. Ska tydligen komma massor av snö här i örebro under kvällen/natten till fredag, men den är efterlängtad !!! 
 
 
På återseende
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0