In our kitchen

 
Nya brickan från Svenskt Tenn har fått ta plats i köket, blir perfekt att använda sen i sommar till att bära ut frukosten på, lääängtar !!
 
 
 
 
 
 
 
Dags att göra om...
 
 
 
 
 
 
Nu är jag inne i en riktig "göra om period", både här hemma och på bloggen :)) nya hyllor ska upp både i köket och i vardagsrummet, en till 3-sits soffa ska inhandlas och så ska det målas om lite här och var.  
 
 
 
Men en sak i taget, först måste vi komma på benen här hemma. Har nämligen legat i kräksjuka några dar, men nu mår vi mycket bättre. Så imorgon är det ledig dag på schemat sen är det back to work som gäller !!
 
 
 
 
 
 
Där tidningsstället från Bruka Design sitter nu ska jag sätta upp en hylla som jag kan ha lite porslin och kokböcker på
 
 
 

Tycker alltid man blir lite extra sugen på att fixa och dona denna årstid !! Har till och med lånat hem symaskinen från min mor, men vad jag ska hitta på med den har jag inte bestämt mig för ännu ;-)) 
 
 
 
 
 
 
Vår katt Pingu, som är som en liten skugga här hemma. Följer en vart man än går :))
 
 
 
 
 
Men nu ska jag slå på kaffemaskinen här hemma för om en stund kommer våra vänner Sara och Nino på en kopp kaffe och lite babbel, känns som om det var såå länge sen vi sågs trots att det bara är några veckor.
 
 
 
 
 
På återseende
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Gillar tavlan på väggen. Det är ögonblick choklad right?

2013-02-05 @ 21:16:20
URL: http://www.emmywood.blogg.se
Postat av: Sofia - ett bättre du

Vad fint ni har det! Och hoppas ni har återhämtat er från kräkis nu! Måste säga att du har en väldigt fin blogg... tror inte att jag har hittat hit tidigare, hittade dig via Instagram och är helt kär i bloggen, din sti och dina kort så här kommer jag definitivt kolla in igen :)

Svar: Hej Sofia! Tusen tack för dina fina ord och vad kul att du hittat hit. Instagram är verkligen fantastiskt på så sätt, även jag har funnit nya bloggar och massor av inspiration via Insta, riktigt kul!! :))
Du är välkommen tillbaka ;))
Julia

2013-02-06 @ 12:12:00
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Miss Tess

Så fint ni har det, gillar verkligen elefanterna från Svenskt Tenn!

Här är det också en stor inredningsperiod, jättekul samtidigt som det kan vara liiite frustrerande när man inte kan bestämma sig;)

Therese

Svar: Tusen tack Tess! :))
Jaa det är verkligen jätte svårt, vi ska göra om totalt är hemma i vårt sovrum och i sonens. Har väl ändrat mig hit och dit säkert tuuusen gånger nu!!! Men det blir nog bra till slut...
Julia

2013-02-07 @ 23:47:04
URL: http://misstess.se
Postat av: Emelie Petersson

Väldigt vackra detaljer :-)

2013-02-25 @ 21:23:42
URL: http://syrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0