Bohemian Society

 
Nya armband från Bohemian Society 
 
 
 
 
 
 
 
warm, harmonious colours and a vintage feel
 
 
 
 
 
 
Våren närmar sig med stormsteg ( i alla fall känns det så vissa dagar) och jag blir bara såå sugen på att införskaffa nytt, nya smycken, nya väskor, nya kläder, nytt nytt nytt !! :-) Så här om dagen fick det bli lite nya smycken...
 
 
 
  
 
Jag tycker det kan vara riktigt svårt att hitta smycken som jag verkligen gillar, jag har väldigt svårt för att blanda olika sorters stilar, guld, silver osv. Men dessa föll mig verkligen i smaken :-) Jag valde dock armband i enbart "guld", passar perfekt ihop med min klocka från Triwa och med förlovningsringen så klart ;-) 
 
 
 
 
 
 
Det något mindre armbandet heter Ecuador Gold och de något större armbandet hittar ni här.
 
 
 
 
 
 
 
Usch, känns lite vemodigt att helgen redan är slut (är i och för sig lediga hela dagen imorgon med), är något visst med just helger trots att jag har en del lediga dagar mitt i veckan också, fördelen med att bara jobba 75%. 
 
 
 
Denna söndag startade vi med en lååång sovmorgon, frukost på sängen (två dagar i rad till och med!!) och så lite filmmys och Super Mario. En riktigt skön morgon med andra ord. I eftermiddags tog vi på oss och gick ner till en av pulkabackarna här i området, blev en alldeles lagom sväng, var dessutom betydligt varmare ute idag med än vad det var igår (- 14 !!) 
 
 
 
 
Nu har vi besök av vår Alice här hemma och ska snart sätta igång och baka lite semlor, finns det något godare en hemmagjorda semlor, mumms !!! :-)
 
 
 
 
 
Önskar er en fortsatt fin kväll
 
KRAM Julia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Jättefina!

2013-01-21 @ 01:08:44
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0