Nytt från Marc O'Polo

 
Nya väskan från Marc O'Polo, love it !!!
 
 
 
 
 
Heej raringar !!
 
 
 
 
 
 
 
Veckan rusar fram känns det som, redan onsdag ?? tycker alltid att veckan går lite extra fort när jag är ledig på måndagen, blir lite snurrigt med dagarna helt enkelt :-)
 
 
 
 
 
Om en lite stund ska jag bege mig till jobbet för att köra ett kvällspass och imorgon är det L E D I G torsdag som står på agendan, en fullspäckad sådan dessutom...
 
 
 
 
 
Denna väskan är något mindre än den svarta, kan tycka att den svarta Marc O'Polo väskan känns aningens stor ibland, så denna lilla goding blir perfekt i vår och i sommar :-)
 
 
 
 
 
 
Här i Örebro har vi nämligen Hindersmässan just denna tid varje år, tillhör egentligen inte någon favorit för min del då det nästan alltid är så otroligt kallt, men skulle kunna tänka mig att Hugo vill gå en liten sväng. Köpa marknadsgodis och en (som han säger) flygande ballong :-)
 
 
 
 
 
Senare på eftermiddagen ska jag även boka en tid, (om jag vågar) men vad det är som ska bokas får ni veta senare, eller kanske eventuellt på Instagram ;-)
 
 
 
 
 
På återseende 
 
Kram Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

gud va fin! skulle uppskatta om du kunde kika in på min blogg och min organisation som ska stödja forskningen till Ms. :) kram

2013-01-23 @ 16:25:54
URL: http://frokenms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0