WoodWick

 
På byrån i hallen, nya doftljuset från WoodWick. 
 
 
 
 
 
 
 
 
God kväll raringar !!
 
 
 
  
 
 
Fredag idag ?? har gått med en känsla att det är lördag hela dagen, vilket i och för sig inte är så tokigt, för nu blev helgen plötsligt en dag längre :-) nåja, denna fredag (lördag) har jag haft en liten mor & dotter dag tillsammans med min kära mor. 
 
 
 
 
 
 
Vi har gått omkring i en hel del affärer inne i stan, vilket var väldigt inspirarande. Blir så sällan man besöker stans alla affärer då vi oftast åker ut till Gallerian istället.  
 
 
 
  
 
 
 
Ett doftljus från WoodWick fick följa med hem i dag från shoppingrundan på stan :)) 
 
 
 
 

Efter att vi sprungit runt i en hel drös med affärer fick det bli en paus för lite lunch, bakad potatis med skagernröra, så gott. En av mina favoriter !!! :)) mums. Efter de fick det bli några affärer till innan vi gav upp och gick vidare hem till min mor. 
 
 
 
 
Tack för en underbar dag <3
 
 
 
 
Nu ska jag vi snart slå oss ner framför en film här hemma. Fredagsmys helt enkelt.
Så på återseende imorgon...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

Superfint ljus! Passar fint:)

Trevlig helg!

Kram

Svar: Tack, de samma :))Kraam
Julia

2013-01-05 @ 06:31:51
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0