Batiste - XXL volume

 
Nu äntligen (efter mycket om och men) har jag till slut testat torrschampo och det var verkligen som alla säger så otroligt bra. Jag har annars en tendes att tvätta mitt hår lite väl ofta vilket gjort att det sett flottigt ut, men nu ser det jätte fräscht ut, luktar gott och shampot ger en kanon volym !!!
 
 
 
 
 
 
Ett litet söndagstips...
 
 
 
 
....Och så var det söndag igen.
 
 
 
Ungefär så skulle jag beskriva denna dag. Avskyr att helgerna går så fort, och imorgon är det jobb som gäller igen. Dock jobbar jag kväll så det är sovmorgon som gäller, alltid något.
 
 
 
Trots söndag har vi iallafall fått en hel del gjort. Vi har haft ett helt fantastiskt väder här idag som fick vårkänslorna att bubbla i magen, så det fick helt enkelt bli en "tvätta bilen dag" :-)) hur vårigt är inte de??
 
 
 
 
 
 
 
Köpte min batiste på Kicks men det finns att klicka hem lite överallt på nätet med...
 
 
 
 
 
Nu: (läs snart) En kopp te och en bra film.
 
 
Dags att lägga Hugo först dock....
 
 
På återseende
 
Kraam Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Åh det måste jag absolut prova!
Jag gör precis som du, tvättar håret allt för ofta, så det blir fett fort!

Svar: Ja gör de, är verkligen super nöjd !! :)
Julia

2013-03-03 @ 23:28:02
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0