En nypa friskluft

 
Njuter av lite vårsol på favorit stället vid Karlslunds Herrgård.
 
 
 
 
 
Jag hade ju iallafall tur med vädret....
 
 
 
 
 
 
Ungefär så har min vecka varit, för någon tur vad det gäller mitt bäcken har jag väl inte direkt haft. Återbesök hos läkaren idag som slutade i sjukskrivning tom 7:e April. Så status just nu är väl mer eller mindre, sjukgymnastik, vila, och åter träning. Nog om mitt bäcken...
 
 
 
 
Nu är det ju faktiskt P Å S K !!! och det ska vi frira trots sjukskrivningar. Hugo har hjälp till att påskpyntat här hemma och utanför dörren med för den delen. Planterat påskliljor och satt fjädrar i påskris har han minsann också gjort :))
 
 
 
 
 
 
Varken idag eller igår behövdes det några vantar kan jag berätta, så skönt med lite vårsol även om dom dock behövs på morgonen....
 
 
 
 
 
 
Om en stund ska jag ut på en liten liten joggingrunda men innan dess ska jag bädda ner en Hugo som är så trött så trött. Tar på krafterna att vara ute i solen :))

 

På återseende raringar
Många kramar 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Thea

Skönt att komma ut en stund :)

Svar: Underbart !!! :))
Julia

2013-03-28 @ 22:49:44
URL: http://theasspace.blogg.se
Postat av: Emelie

Visst är det härligt att vårsolen äntligen börjar ge lite värme! Ha en riktigt skön påsk och krya på dig! Kram

Svar: Helt underbart härligt är det, man nästan känner hur ny energi bara kommer till en :)) önskar även er en fin påsk, vi ses på insta ;-)Kramar
Julia

2013-03-29 @ 21:06:44
URL: http://Http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0