Ett litet lördagstips

 
Detta täcke fick jag av min J i julklapp för några vintrar sedan, och det är absolut det bästa täcke jag nånsin haft.
 
 
 
 
 
 
Höie downfeel
 
 
 
 
 


Jag har alltid älskat varma fluffiga duntäcken oavsett årstid, är man en frysskit så är man :-) men det kändes inte riktigt rätt att införskaffa ett täcke med äkta dun i, utan jag ville ha ett täcke som kändes precis som ett duntäcke men ej innehöll något dun :)) 
 
 
 
 
 
 
Mitt sköna täcke heter Höie downfeel och finns att köpa hosJysk.se
 
  
 
 
 
 
Inte det lättaste att hitta, men så fick jag äntligen mitt efterlängtade fluffiga täcke, ett täcke som dessutom inte innehåller dun utan är gjort av 100% silikoniserad polyesterfiberdun med ett överdrag av bomullscambric. 
 
Så dagens tips finns alltså att klicka hem eller att köpa i butik hos Jysk
 
 
 
Nu: Dags för filmkväll med grabbarna grus, skräckis nämligen denna The Possession, och val av film kan jag tällägga har Filip och Melvin själva gjort, en annan klarar knappt av att se beck, Wallander eller Johan Falk filmerna utan att bli mörkrädd haha :))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Trevlig kväll
Kraam
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0