Freeeeedag !!!!

 
Helgblommor, finns det något härligare?? :-)
 
 
 
 
 
 
Välkommen fredag
 
 
 
 
 
 
Visst är det skönt med fredag, Ä L S K A R fredagar, speciellt när man är lediga med :-) Nu var det väldigt länge sedan jag bloggade sist, känns som en evighet även om det egentligen "bara" var lite drygt 1 ½ vecka sedan. Ser dock att ni fortfarande är inne och kikar och det glädjer mig så klart, tack!!
 
 
 
 
Har nog alltid haft svårt med att hitta inspiration och glädje i att blogga denna årstid. Men nu går vi mot ljusare tider och äntligen har vi nått mars månad, även om det kanske inte riktigt är en vårmånad här i Örebro (då det brukar kunna ligga kvar snö till slutat av mars) så känns det trots allt lite som ett steg närmre våren.
 
 
 
 
 
 
Vackra ranunkel på skänken i köket
 
 
 
 
 
Denna förmiddag har jag inte gjort så mycket mer än att städat, tråkigt men ack så skönt efteråt. Dammsugit och torkt golv och så till och med piskat mattan i köket, välbehövligt att jag säga !!!!
 
 
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe sen får det bli en liten sväng på stan eller till gallerian kanske ?? :)) 
 
 
önskar er en härlig fredag
 
 
KRAM Julia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh ranunkler är så fina!

Trevlig helg

Kram Therese

Svar: Ja visst är dom, underbara !!!Trevlig helg
Julia

2013-03-01 @ 12:20:11
URL: http://husochtradgard.blogspot.com
Postat av: Johanna / Fru form o fix

Ranunkler är verkligen fint! Och vita. Trevlig helg!

Svar: Älskar ranunkler :)) haft en jätte mysig helg. Synd bara att dom går så fort...Trevlig kväll kram
Julia

2013-03-01 @ 19:54:29
URL: http://jdolk.blogg.se
Postat av: Liw - FINA LYAN

hur får du klockan så på din telefon? =)

Svar: Det är en app som heter "flip clock" :))
Julia

2013-03-01 @ 21:14:02
URL: http://finalyan.blogg.se/
Postat av: malin

Välkommen tbx. Det var fanken på tiden;)) Hoppas allt är fint med er. Jo men visst går vi väl mot ljusare tider. Underbaaart!
Ha en jätteskön helg nu.

Kram

2013-03-02 @ 08:33:04
URL: http://180grader.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0