Looking for something new

 
Nu har Day kuddarna åkt upp på linneskåpet i vardagsrummet. Är på jakt efter något nytt, nya kuddar och nya kulörer :-)


 
 
 
Heellooo friday night
 
 
 
 
 
skönt med fredag, trots att jag jobbar imorgon så känns det extra skönt med fredag och helg :-) idag hade vi kanon väder här i Öret, så det fick bli att fortsätta bläddra i nya Elle interiör med en kopp kaffe i handen och dessutom sittandes på trädäcket på baksidan med näsan i vädret, såå skönt och såå mycket vår :-)
 
 
 

 
Lampan som jag (med lite hjälp från min J) gjorde förra våren (?) får nog hänga med ett tag till. 
 



 
 Skulle nog vilja påstå att det spritter av vårkänslor i hela kroppen, såå mycket som jag vill göra och helst NU på en gång !!!! gjorde till och med ett litet försöka i att skotta bort den sista snön ute på trädäcket på baksidan idag, men det gick inge vidare bra. Det var nämligen ingen snö utan is alltihop. Får vänta på lite mildare väder helt enkelt. Jag som vill börja plantera vårblommor redan nu...
 
 
 
Så kan man inte plantera blommor eller göra fint i trädgården får man fokusera på inredning inne istället för ute :-) Fick med mig lite mer tulpaner hem och några krokus efter dagens fredagshandlingen så lite vår har vi fått...
 
 
 
Nu: En kopp te, sen sängen. Riktigt trött idag!
 
Kraam Julia
 
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda - Design Concept

Snygg lampa du har gjort! Gillar mönstret, som påminner om mönstret på brickor och skärbrädor vi har i webbutiken;)

Kram /Linda

Svar: Tack Linda!Ja det gör det ju nu när du säger det. Kanske jag borde beställa hem en och matcha med ;-) Kramar Julia
Julia

2013-03-13 @ 12:18:11
URL: http://blogg.designconcept.se
Postat av: Linda - Design Concept

Absolut, det tycker jag;)

Kram /Linda

2013-03-13 @ 12:39:34
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0