Snart är den här

 
Denna lilla filur tatuerade jag in tidigare i våras, snart kan jag äntligen visa upp den :))
 
 
 
 
 
Heej raringar !!
 
 
 
 
 
Snart är den här, sommaren. Aldrig har jag väl längtat så mycket som nu efter sommar, värme, sena kvällar och grönska, och så har jag ju längtat efter att kunna gå med bara ben och få visa upp min fina taturering som jag gjorde på Elite Artworkkungsgatan 19 här i Örebro för några månaer sedan.
 
 
 
Att jag velat ha en tatuering som påminner mig om min son Hugo har jag alltid vetat, men det var ju det här med vad det skule vara för typ av tatuering. Så en dag när han var cirka 3 år målade han sin första huvudfoting och där var den. Min blivande tatuering
 
 
 
 
 
Hugos fina fina huvudfoting 
 
 
 
 
Nu ser jag att solen tittar fram igen, aningens för kallt för short, men vika upp jeansen ska jag minsann göra sen ska vi välkomna helgen och bara njuta av att vara lediga. 
 
 
 
 
Önskar er en riktigt fin fredag 
Kraam Julia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mån åh så söt!!
Tänk när Selma gör sin första lilla huvudfoting... Sådana tankar får ju mammahjärtat att klappa lite extra...
Och jag håller med dig- SÅÅÅ skönt att sommaren äntligen är här!!
Kram

2013-06-13 @ 11:03:31
URL: http://emmi82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0