Newbie till lillasyster

 

Fredagsblommorna på bordet och lillasysters lilla body och byxa bredvid.
 
 
 
 
 
Sött som socker
 
 
 
Igår var vår granntjej Alexandra här  med en liten present åt Hugos lillasyster, japp det kommer en liten bebis till familjen i slutet av februari, men jag tror att ni som följer mig här inne följer mig även på instagram, så den nyheten har ni säkert redan tagit del av :)
 
 
 
Jag har faktiskt inte köpt mycket alls till lillasyster så här långt. Tiden går så himla fort denna gången och jag har nog inte riktigt förstått att jag snart går in i 7:e månaden :) 
 
 
 
 
Kommer bli många fler plagg från Kappahls newbie till lillasyster,
dom har ju bara såå söta babykläder !!! 
 
 
 

Än så länge fungerar det bra att jobba även om jag gått ner lite i procent. Med Hugo blev jag heltidssjuksriven redan från 6:e månaden pga foglossningen, känns skönt att ha lite mer kontroll över foglossningen denna gången och förhoppningsvis ska jag klara av att jobba december ut :)
 
 
 
 
Nu ska jag ta och fixa och dona lite här hemma, sedan tar vi helg !
 
 
Kramar Julia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma, olivias mamma

Åh, det finns så mycket fint i newbies lite mindre storlekar! Sämre utbud från 80 och uppåt dock. :(

Svar: Ja dom har verkligen hur mycket fint som helst, tråkigt dock att stolekarna inte sträcker sig så högt upp :(
Julia

2013-11-02 @ 07:25:12
URL: http://emmaloves.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0