Välkommen December



Mina fina hjärtan
 
 
 
 
 
 När tiden går för fort....
 
 
 
 
Helt otroligt vad tiden går, bloggen ligger mer eller mindre vilade just nu och instagram har tagit över mer och mer. Kanske mest för att det är så enkelt och går så fort att lägga upp en bild här och nu. Men ibland saknar jag bloggandet. Att kunna sätta sig en stund framför macen och skriva några rader. Det är på någotvis avslapnande, och så är det ju otroligt kul att använda Photoshop och redigera bilder !!
 
 
 
 
 Storebror Hugo, tänk att du redan är 6 år min (stora) lilla kille 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta tag i lite måsten här hemma. Hugo är hämtad i skolan, (hämtar honom redan vid 12 på dagarna) sen är det full rulle tills det blir kväll mer eller mindre. 
 
 
På återseende raringar där ute !
 
KRAM Julia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Småstadsfrun

Jag säger också "välkommen december" och ser fram emot vad månaden har att erbjuda.
Men visst är det avkopplande med blogg, det håller jag helt klart med om! Tycker om att läsa andra också, det är något speciellt att få en inblick hos andra. Så mycket inspiration som finns där ute.
Må gott

Svar: Ja det är avkopplande, sakta men säkert hittar jag nog tillbaka till mitt bloggande. Så länge man inte känner press och att man måste lägga upp ett inlägg om dagen för då blir det inget kul tycker jag :)
stor kram till dig
Julia

2014-12-01 @ 15:42:00
URL: http://www.smastadsfrun.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0