Rosa & Vitt

 
Sängen är bäddad och lilla kaninen från Jellycat som storebror köpt sitter där och väntar på lillasyster. 
 
 
 
 
 
 
 
Bäddat till lillasyster
 
  
 
 
 
Nu står lillasysters säng bäddad och färdig att börja användas. Valde exakt samma spjälsängsskydd som storebror hade till lillasyster. Älskade passformen på det och att det var så lätt att sätta dit och ta bort då man vill tvätta det. Ett stor plus är att detta spjälsängsskydd finns i olika storlekar vilket är kanon om man vill ha ett lite högre!
 
 
 
 
 
 
Mycket rosa blir det...
 
 
 
Om en liten stund kommer vår vän Hasse och hans barn Alice och Adrian hit, det är ju onsdag och då är det inget mindre än onsdagsmiddag på G :) så nu ska jag ta och duka lite sen är det middagsdags.
 
 
På återseende
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh så himla fint hon får det. ljuvligt! ♥

Svar: Tusen tack :) hade först bestämt mig för att det inte skulle bli så mycket rosa, men det går ju inte att låta bli <3
Julia

2014-02-12 @ 17:01:26
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Emma

Jag blir nyfiken på vart spjälsängsskyddet kommer ifrån?

Svar: Spjälsängslyddet kommer i från RättStart. Jag köpte mitt på babyproffsen, och mitt är 30 cm högt de i länken är endast 25 om jag minns rätt :)
Julia

2014-02-13 @ 10:55:58
Postat av: ullie

ja men blir ju så när man haft en kille innan va s hos oss me. Så fint det blir där kommer hon ligga som en prinsessa
hoppas er helg varit bra kram

2014-02-15 @ 22:21:58
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0