Onsdagsmiddag

 
Bild från kvällens middag med vännerna.
 
 
 
 
 
 
God kväll raringar
 
 
 
 
 
 
Sen några månader tillbaka införde vi en så kallad onsdagsmiddag, vilket är kort och gott precis som det låter. Vår fd granne Hasse och hans dotter Alice kommer varje onsdagskväll hem hit till oss och äter gott, umgås och bara tar det lugnt ett par timmar. 
 
 
 
 
 
 
Lasagne, bruschetta och tomat och löksallad, såå gott !!!
 
 
 
 
 
Nu är det dock inte jag som lagar maten här hemma, men jag är ändå med på ett hörn och bestämmer vad det ska bli fär rätt till våra onsdagsmiddagar. Det måste så klart vara något vi inte ätiti tidigare, och helst en röd tråd ska finnas. 
 
 
 
Denna onsdag blev det lasagne med bruschetta, aioli och en tomat och löksallad till. Såå otroligt. Det luktade vitlök ända ut till parkeringen sa Hasse då han klev in genom dörren :) oops ! 
 
 
Nu är vi mätta och belåtna här hemma och behöver knappst äta något mer idag kan jag säga. Dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det dagis för Hugo som gäller och själv ska jag bege mig till sjukgymnasten för att hämta ut kryckor. Denna foglossning tar snart kål på mig...
 
 
 
Ses säkert imorgon igen!
Sov så gott tills dess
 
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0