4 Månader

 
Vår lilla Anna
 
 
 
 
 
 Vår lilla 4-månaderstjej
 
 
 
 
Tänk att du funnits hos oss i hela 4 månader nu, känns helt overkligt. Tiden går så otroligt fort. Känns nästan lite larvig att uttrycka sig just så, men det är verkligen vad den gör. Tiden springere förbi och ibland önskar jag att man kunde stanna den för en stund <3 
 
 
 
 
 
Du växer så det knakar vår lila tjej 
 
 
 
 
 
 
Titt-ut 
 
 
 

Att få barn på våren var verkligen så härligt som jag hade täkt mig. Anna är alldeles lagom stor nu mitt i sommaren. Sjvälklart kan det vara lite klurigt med solen och den otrolig värmen men annars är det ju bara så skönt, ocg så älskar hon ju att bada med, så vad vi gör dessa soliga dagar är ju inte så svårt att lista ut hihi...
 
På återseende raringar
 
KRAMAR från oss !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0