House doctor

 
Finaste rådjuren samt adventsljusstake från House Doctor
 
 
 
 
 
Less is more
 
 
 
 
 
Det är nog något jag alltid utgått ifrån när jag inreder, och framför allt när det kommer till julpynt. Ljust och vitt med islag av diverse grönt faller mig i smaken när det är dags att ta fram det inredningsdetaljerna som för mig är jul :) Nu är dock julen slut, och det finns inte ett spår av den här hemma.
 
 
 
Egentligen är det ju tjugondag Knut som julen ska ut, men faktum är att granen åkte ut redan på annandagen, och nu har även minigranarna och stjärnan i köksfönstret också packats ner. Känns så härligt på någotvis att packa ner alla julsaker, och välkomna det nya året.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har sedan många år tillbaka haft ett rådjur från House Doctor, men i år hittade även två till rådjur hit. Älskar dom! Tycker nästan man kan ha dom framme året om egentlgen, så fina är de :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ta och hoppa ner i sängen. Har en liten tjej här hemma som fått tand nr 5 i dagarna, så det har varit sisådär med sömnen dessa nätter...
 
 
På återseende
 
KRAM Julia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så mysigt :))

2015-01-08 @ 08:08:52
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0