Silvertärna


Denna lilla sötis fann jag på det blågula varuhuset sist vi var där och kunde bara inte motstå att  ta med den hem, visst är den söt ? (Hyllan kommer från Danska märket sebra)
 
 
 
 
Sötaste silvertärnan
 
 
 
 
Lilla silvertärnan passade jätte bra in bredvid månadstavlan med månaden Mars på som jag köpte på Junibacken bara några veckor innan Anna föddes. Den föreställer en av mina favoriter från när jag var liten, nämligen "Linnea" Har alltid tycket mycket om böckerna om Linnea, framförallt boken "Linnea i målarens trädgård".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till skillnad från storebror Hugo så fullkomligt ä l s k a r Anna gosedjur. Gosedjur i alla dess former. Stora som små det spelar ingen roll, alla går att gosa med tycker Anna. Favoriten är dock än så länge kaninen som Anna fick då hon föddes av morbror Joel och hans fru Elin. Så rart.
 
 
 
 
 Söt som socker
 
 
 
Imorgon är det måndag, men egentligen känns det inte riktigt som måndag då Hugo är ledig från skola. Så vi ska ha en riktig mysdag här hemma, se på "Sune i Grekland" och bara ta det lugnt hela dagen! Härligt.
 
 
Sov så gott med er så ses vi snart igen!
 
Kramar Julia
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0