Uggs - Världens skönaste sko

 
Bästa julklappen av dom alla !
 
 
 
 
 
Redo för vintern
 
 
 
 
 
Som, rubriker lyder. "Redo för vintern" men var är den egentligen. Vinter hittills har bestått av några dagars minusgrader och knappt någon snö alls... 

 
 

Hur som, mer redo än jag är nu blir jag nog aldrig. I julas fick jag nämligen ett par UGGs av min J. Världens bästa julklapp, för jag har nog aldrig haft ett par skor som är så sköna som just dessa. Fryser nästan alltid om fötterna (även på sommaren) men i dessa har jag faktiskt inte ens blivit de minsta kall, ÄLSKAR´T !!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kan man ju dock inte riktigt låta bli att spana in lite accessoarer dock, fann dessa här om dagen. Hur snygga är dom inte ?? Och dessutom matchar dom perfekt med skorna!! :)
 
 
 
Nej nu ska jag spana vidare i UGGs världen....
 
 
På återseende
 
KRAM J
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0