Kommentarer
Postat av: Malin

Verkar som ni haft en fantastisk midsommarhelg, med god mat o goa vänner. Vad gäller vädret, så har det väl varit traditionellt svenskt midsommarväder, som ingår i traditionen. =)



Här hemma har det varit lugnt å skönt. Jag har beredskap denna helg, så några större utsvävningar har det knappast blivit.



Du de där bakelserna, verkar det inte varit några ben i=) Såg fantastiskt goda ut.



Nu är jag lite nyfiken på möblerna. Du skulle ju visa det vid tillfälle. Så nu jäklar: Bilder, tack!=)



Ha det bäst!

Kram Malin



2011-06-26 @ 10:23:58
Postat av: Julia (Mitt i allt vitt)

Hej vännen!



Vi hade en underbar midsommar. Långt ifrån nyttig vill jag lova, massor av god mat, bakelser, kakor, godis jaa gud vet allt =) men gott var det!



Visste inte att du jobbat med beredskap, men de är ju aldrig fel, du har ju inte så långt till jobbet heller...



Självklart kommer det bilder på "framsidan" Blev dock inte som jag tänkt mig. Skulle egentligen ha köpt utemöbler i trä som sedan skulle målas vita, men ibland blir det inte som man tänkt sig =) Blev dock riktigt bra ändå!



Dags att ses någon dag?

Kraam Julia

2011-06-26 @ 18:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0